Nachos cu sos salsa sau de brânză? Ce preferi? De multe ori este destul de dificil să te hotărăști, astfel că în cele din urmă cedezi și le alegi pe ambele.

Totuși, preferințele multora merg către sosul de brânză. Drept urmare, iată o rețeta keto ușor de urmat, iar o porție conține doar 0,1 carbohidrați.

200 g brânză cheddar mărunțită

3 linguri de brânză elvețiană mărunțită

70 g brânză gouda mărunțită

1 lingură de citrat de sodiu

1 ⅓ cană apă

Pasul 1: Într-un castron de marime medie, combinați brânza cheddar, brânza gouda și brânza elvețiană. Se amestecă până se omogenizează.

Pasul 2: Într-o cratiță medie, amestecați 2/3 din cantitatea de apă și citrat de sodiu la foc mediu. Se amestecă până când citratul de sodiu se dizolvă și apa începe să fiarbă.

Pasul 3: Adăugați treptat câte o mână de amestec de brânză, amestecând constant. Asigurați-vă că brânza este complet încorporată până când adăugați următoarea mână.

Pasul 4: Reduceți focul la mediu-scăzut și amestecați cu 2/3 din cantitatea de apă rămasă. Se amestecă până se îngroașă ușor, aproximativ 2-3 minute. Amestecul va continua să se îngroașe pe măsură ce se răcește. Pentru un sos mai gros, fierbeți mai mult. Pentru un sos mai subțire, adăugați mai multă apă dacă este necesar.

 

sursa: https://www.ketofocus.com/recipes/keto-nacho-cheese-sauce